Skip to main content

სასწავლო პროექტის პორტფოლიო

                                პორტფოლიოს სანახავად გახსენით ბმული

Comments

  1. თემა იყო საინტერესო და მრავალფეროვანი. დატვირთული იყო მაღალი სააზროვნო მაგალითებით.

    ReplyDelete
  2. საინტერესო თემაა, ბავშვებს დაეხმარება მეტი ინტერესი გამოიჩინონ და მეტი გაიგონ ამ თემაზე

    ReplyDelete
  3. არაჩვეულებრივი პროექტია,ყოჩაღ!
    კარგად შერჩეული თემაა,რაც მოსწავლეებს დაეხმარება ჩაწვდნენ უზველეს საგანძურს,ზველ კულტურას და ისტორიული მნიშვნელობის ძეგლებს.

    ჩემი რჩევაა-მეტი ასეთი საინტერესო პროექტების განხორციელება.

    ReplyDelete
  4. პროექტის თემა საინტერესოა რადგან მსოფლიოს სხვადასხვა საოცრებებიგანსაკუთრებულ ინტერესს იწვევს მოსწავლეებში და უქმნის მსოფლიო კულტურის შესახებ წარმოდგენას. საკითხს აღიქვამენ სხვადასხვა კონტექსტში.

    ReplyDelete
  5. თემა იყო საინტერესო და მრავალფეროვანი.გათვლილი იყო მაღალ სააზროვნო უნარებზე.

    ReplyDelete
  6. საინტერესო პროექტია, მოსწავლეებს განუვითარებთ ინფორმაციის მოძიების, პარალელების გავლებისა და გაანალიზების უნარ_ჩვევებს. მოსწავლეები პროექტის ფარგლებში შეძლებენ განსხვავებების აღმოჩენას ანტიკური და თანამედროვე ძეგლების შედარებისას. გააკეთებენ დასკვნას არქიტექტურის ღირებულებების შესახებ.

    ReplyDelete
  7. პროექტი საინტერესოა, უპირველესად, ინფორმაციული თვალსაზრისით. კონკრეტულ ფაქტობრივ მასალაზე დაყრდნობით მოსწავლეებს გაუადვილდებათ დასახული მიზნის მიღწევა. ვფიქრობ, წარმოდგენილი მასალის შედარება-შეპირისპირება განუვითარებს მათ მაღალ სააზროვნო უნარებს.

    ReplyDelete
  8. პროექტის ფარგლებსი მოსწავლეებს განუვითარდებათ ინფორმაციის მოძიების, დახარისხებისა და ანალიზის უნარი. მრავალფეროვანია რესურსები.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

მეექვსე დღის რეფლექსია

        მეექვსე დღე დავიწყე სლაიდშოუში ვიდეოს ჩასმით. გავიგე, როგორ ჩავსვა  სლაიდშოუში  ჩამოტვირთვის შემდეგ ან პირდაპირ ინტერნეტიდან. ამის შემდეგ ვისწავლე ,  თუ როგორ გამოვაქვეყნო  სლაიდშოუ (მოსწავლის სავარაუდო ნამუშევარი) ბლოგზე. შევცვალე ჩემი ბლოგის დიზაინი. ასევე, შევქმენი პროექტის შეფასების გეგმა.

მეხუთე დღის რეფლექსია

     მეხუთე დღეს გავეცანი,  როგორ ვისარგებლო ინტერნეტ რესურსებით საავტორო უფლებების დაცვით. ვისწავლე , თუ როგორ შევინახო მოძიებული ფოტოები და ლიტერატურის ბმულები და სად განვათავსო ისინი პრეზენტაციაში. შევქმენი მოსწავლის სავარაუდო სლაიდშოუ/პრეზენტაცია, რომელსაც გამოვიყენებ თვალსაჩინოების სახით მოსწავლეებისათვის პროექტზე მუშაობის დროს.