მეხუთე დღეს გავეცანი, როგორ ვისარგებლო ინტერნეტ რესურსებით საავტორო უფლებების დაცვით. ვისწავლე , თუ როგორ შევინახო მოძიებული ფოტოები და ლიტერატურის ბმულები და სად განვათავსო ისინი პრეზენტაციაში. შევქმენი მოსწავლის სავარაუდო სლაიდშოუ/პრეზენტაცია, რომელსაც გამოვიყენებ თვალსაჩინოების სახით მოსწავლეებისათვის პროექტზე მუშაობის დროს.
თემა იყო საინტერესო და მრავალფეროვანი. დატვირთული იყო მაღალი სააზროვნო მაგალითებით.
ReplyDeleteსაინტერესო თემაა, ბავშვებს დაეხმარება მეტი ინტერესი გამოიჩინონ და მეტი გაიგონ ამ თემაზე
ReplyDeleteარაჩვეულებრივი პროექტია,ყოჩაღ!
ReplyDeleteკარგად შერჩეული თემაა,რაც მოსწავლეებს დაეხმარება ჩაწვდნენ უზველეს საგანძურს,ზველ კულტურას და ისტორიული მნიშვნელობის ძეგლებს.
ჩემი რჩევაა-მეტი ასეთი საინტერესო პროექტების განხორციელება.
პროექტის თემა საინტერესოა რადგან მსოფლიოს სხვადასხვა საოცრებებიგანსაკუთრებულ ინტერესს იწვევს მოსწავლეებში და უქმნის მსოფლიო კულტურის შესახებ წარმოდგენას. საკითხს აღიქვამენ სხვადასხვა კონტექსტში.
ReplyDeleteთემა იყო საინტერესო და მრავალფეროვანი.გათვლილი იყო მაღალ სააზროვნო უნარებზე.
ReplyDeleteსაინტერესო პროექტია, მოსწავლეებს განუვითარებთ ინფორმაციის მოძიების, პარალელების გავლებისა და გაანალიზების უნარ_ჩვევებს. მოსწავლეები პროექტის ფარგლებში შეძლებენ განსხვავებების აღმოჩენას ანტიკური და თანამედროვე ძეგლების შედარებისას. გააკეთებენ დასკვნას არქიტექტურის ღირებულებების შესახებ.
ReplyDeleteპროექტი საინტერესოა, უპირველესად, ინფორმაციული თვალსაზრისით. კონკრეტულ ფაქტობრივ მასალაზე დაყრდნობით მოსწავლეებს გაუადვილდებათ დასახული მიზნის მიღწევა. ვფიქრობ, წარმოდგენილი მასალის შედარება-შეპირისპირება განუვითარებს მათ მაღალ სააზროვნო უნარებს.
ReplyDeleteპროექტის ფარგლებსი მოსწავლეებს განუვითარდებათ ინფორმაციის მოძიების, დახარისხებისა და ანალიზის უნარი. მრავალფეროვანია რესურსები.
ReplyDelete